U cilju bržeg rešavanja problema potrebno je da u tiketu navedete što više informacija o problemu.
Na primer, ako pošaljete zahtev za podršku sa tekstom “Ne radi mi email” mi ćemo prvo morati da vam postavimo dodatna pitanja “Koji email nalog je u pitanju; Da li je problem sa slanjem ili prijemom; Koju grešku dobijate;” itd. Zato je najbolje da nam odmah date što više informacija.
Mi pratimo rad svih servera na kojima se nalaze vaši web sajtovi 24/7 i ako se pojavi problem u bilo koje doba, odmah pristupamo rešavanju. Problemi sa pojedinačnim web sajtovima se obrađuju isključivo u toku radnog vremena.
Ako imate problem koji ne spada u besplatnu tehničku podršku a potrebna vam je pomoć, naš tim administratora će vam rado pomoći. Radni sat administratora se naplaćuje po važećem cenovniku.
Za probleme koji nisu ovde navedeni, slobodno nas kontaktirajte i mi ćemo vam predložiti najbolje rešenje.
Pošto smo već dugo u ovom poslu, znamo da je neke poslove najbolje odraditi posle radnog vremena ili tokom vikenda (puštanje u rad novog web sajta, transfer web sajta, izmene DNS-ova i sl.). I u tom slučaju vam možemo pomoći. Vikend radni sat se naplaćuje po važećem cenovniku. Za termine u toku vikenda je potrebno da nas kontaktirate najkasnije do četvrtka tekuće nedelje i rezervišete termin.